Schimb ulei cutie Bmw GM 5L50

Bmw
1.399,00 Lei
Pachet schimb ulei cutie Bmw GM 5L50
In stoc

Durata de livrare: 48h

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 32-7185 Ai nevoie de ajutor? 0744.422.245 / 0758.048.860
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Pachet include 11 litri ulei Ravenol Dexron VI filtru hidraulic si manopera.

Schimbul de ulei pentru cutia de viteze se executa cu aparat special complet automatizat de ultima generatie.

Operatiunile desfasurate :

• Filtrarea uleiului.
• Curatarea interiorului cutiei de viteza cu presiune de ulei
• Schimbarea filtrul de ulei si baia in functie de modelul de cutie.
• Schimbarea sub presiune a intregii cantitati de ulei din cutie, radiator ulei, conducte si convertizor
• Stabilirea dinamica a nivelului de ulei optim in cutia de viteze.
• Raport final cu cantitatea de ulei folosita

Tipurile de cutii :

GM 5L50

5L40-E a fost desemnat fie în versiunile „M82” (tracțiune din spate), fie „MX5” (tracțiune integrală) pentru service în vehicule BMW din anul model 1999 până la proiectarea a fost înlocuită de (pentru BMW) 6L45E și (pentru toate celelalte) transmisiile electronice din seria 6L50E din 2007. Este proiectat pentru service în vehicule de până la 1814 kg GVWR de 4000 lb și în service a fost asociat cu o selecție de rapoarte de acționare finale 3.42: 1, 3.73: 1 sau 3.91: 1 în funcție de linia carlinei. 5L40-E a fost proiectat pentru motoare de 1,8-3,6 L cu un cuplu maxim de 250 ft • lbf (340 N • m). Acesta a fost subestimat atunci când a fost utilizat în combinație de motoare M57D30. În calitate de cuplu nominal M57D30 de 390 / 410Nm.
Raport de viteză:
1 2 3 4 5 R
2,21 1,60 1,00 3,42 0,75 3,02
Aplicații:

o Seria BMW 3 (E46) [1]
• BMW Seria 5 (E39) subestimat atunci când este utilizat cu motoarele M57D30
• BMW Z3
5L50 (A5S390R)
5L50 este proiectat pentru a face față tensiunilor generate de vehiculele care cântăresc 2268 kg GVWR de 5000 lb. Raporturile de acțiune finale includ 2,93: 1 și 3,23: 1. 5L50 poate suporta un cuplu de până la 311 ft • lbf (422 N • m).
Raport de viteză:
1 2 3 4 5 R
2,21 1,60 1,00 3,42 0,75 3,02
Aplicatii: 
2004–2006 Cadillac XLR
3.23:1 MV3/M22
2005–2006 Cadillac STS
2004–2006 Cadillac SRX
2001-2004 BMW X5 E53 3.0d
2001-2006 BMW 325XI, 330XI E46 2.5i, 3.0i
2004-2006 BMW 330CD E46 3.0d

Produse folosite:

• Kit filtru original ZF
• Ulei RAVENOL Dexron VI 10 litri
• Manopera



RAVENOL ATF DEXRON VI

RAVENOL ATF DEXRON VI este un ulei de transmisie automată ATF pe baza celei mai noi tehnologii a uleiurilor HC / HT hydrocrack, 
are este aprobat de General Motors pentru utilizarea în vehiculele cu transmisii automate. Datorită formulării speciale, 
durabilitatea este de două ori mai mare decât un ulei ATF comparabil.

RAVENOL ATF DEXRON VI îndeplinește specificațiile privind uleiul de transmisie General Motors pentru toate vehiculele cu 
transmisii hidraulice - automate din 2006.

DEXRON® VI este o marcă înregistrată a General Motors Corporation.

Note de aplicare
RAVENOL ATF Dexron VI este recomandat pentru toate vehiculele GM cu transmisii hidraulice - automate din 2006.

RAVENOL ATF Dexron VI este complet compatibil în jos cu aplicațiile DEXRON III (H) -, III și IIE. Respectați recomandările 
din manualul de instrucțiuni al vehiculului dumneavoastră.

Caracteristici
RAVENOL ATF Dexron VI oferă:

rezistență fenomenală la defectarea lubrifiantului în condiții dificile de operare
o durabilitate mai mare a uleiului, extinderea durabilității transmisiei, oferă intervale mai mari de schimbare
rezistență fenomenală a nămolului de petrol și acumularea de depozite
rezistență la oxidare și stabilitate termică mult mai bună decât DEXRON III (H) ATF
o protecție excelentă împotriva coroziunii, o rezistență la spumare mult mai bună și pentru o operație de comutare lină
ca o coroziune mai mică a rulmenților, manșoanelor și roților dințate
un comportament excelent la curgere la temperaturi scăzute
o performanță constantă a operației de comutare, caracteristici de frecare optimizate
prevenirea măcinării cuplajului în ceea ce privește conversia rotativă a modulației
o durabilitate mai mare a uleiului și a cuplajului, oferă o operațiune lină de comutare la temperaturi scăzute
economie de combustibil și transfer de cuplu mult mai bune decât DEXRON III (H) ATF
o stabilitate îmbunătățită la forfecare

Modele Compatibile: Cutii: GM A5S360R, GM A5S390R Seria BMW 3 E46 BMW Seria 5 E39 BMW Z3 BMW 325XI, 330XI E46 2.5i, 3.0i BMW 330CD E46 3.0d

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 09:00-18:00 de Luni-Vineri

0744.422.245 0758.048.860 sales@RevizieCutie.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!