Schimb ulei cutie Toyota K CVT transmission

Toyota
1.899,00 Lei

Pachetul pentru Schimb ulei cutie CVT Toyota K CVT transmission 10 L ulei Ravenol CVT KFE, filtru hidraulic și manoperă specializată

In stoc

Durata de livrare: 48h

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 102113-2016-6671-8081-4796 Ai nevoie de ajutor? 0744.422.245 / 0758.048.860
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Pachetul pentru Schimb ulei cutie CVT Toyota K CVT transmission 10 L ulei Ravenol CVT KFE, filtru hidraulic și manoperă specializată. Schimbul de ulei pentru cutia de viteze se execută prin metoda gravitațională, asigurând o curățare completă și eficientă a transmisiei.

Operațiunile desfășurate în cadrul Schimb ulei cutie CVT Toyota K CVT transmission

  • Demontare protecții termice și scut motor și cutie
  • Scurgerea uleiului uzat din cutia de viteze
  • Introducerea uleiului nou în cutia de viteze și verificarea nivelului optim de ulei
  • Parcurgerea treptelor de viteză pentru curățarea suplimentară a cutiei
  • Scurgerea uleiului uzat din cutia de viteze
  • Introducerea uleiului nou în cutia de viteze și verificarea nivelului optim de ulei
 

Tipuri de cutii de viteze compatibile cu Schimb ulei cutie CVT Toyota K CVT transmission

Seria K110/K111/K112 (2000)
K110
K110 a fost primul CVT de tip curea de la Toyota, iar producția a început în august 2000. Toyota a spus că transmisia a fost atât eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil, cât și a oferit performanțe ridicate de condus. K110 dispune de un convertor de cuplu cu un amortizor cu cursă lungă pentru a ajuta la obținerea unei funcționări silențioase și o eficiență îmbunătățită a combustibilului.

Aplicatii:

Toyota Opa – 2.0L (2000–2005)
Toyota Allion, Premio, Wish – 2.0L (2001–2011)
Toyota Voxy – 2.0L (2007–2011)
Toyota Auris și Corolla Axio / Fielder
Toyota Ractis & Sienta
Toyota Vitz
K111
Transmisia K111 este o versiune îmbunătățită a lui K110 introdusă în iulie 2004. K111 adaugă controlul treptei neutre și controlul accelerației liniare.

Aplicatii:

Toyota Noah, Voxy – 2.0L (2004–2007)
Toyota Corolla (E140) – 2.0L (ZRE143, 2010-2014)
K112
Transmisia K112, introdusă în octombrie 2005, este o versiune modificată a lui K111, care este construită pentru a funcționa cu motoare de 2,4 litri cu cilindree mai mare.

Aplicatii:

Toyota Alphard – 2.4L (2008–2017)
Toyota Blade – 2.4L (2006–2011)
Toyota Estima – 2.4L (2006–2017)
Toyota Mark X Uncle – 2.4L (2007–2011)
Toyota RAV4 – 2.0/2.4/2.5L (2005–2011)
Toyota Vanguard – 2.4L (2007–2011)
Toyota Opa
K114
Aplicatii:

Toyota C-HR/IZOA – 2.0L (2018-prezent)[1]

Transmisia K120 „Direct Shift” (2018)
Toyota marchează K120 ca CVT „Direct Shift” și include o treaptă primară fizică (cunoscută și ca „treaptă de lansare”) și nouă trepte simulate suplimentare, pentru un total de 10. Treapta de lansare este cuplată atunci când vehiculul decolează din fiind oprit și trece la transmisia prin curea pe măsură ce vehiculul crește viteză. Avantajul acestui sistem este că CVT-urile tradiționale tind să aibă o eficiență scăzută în rapoartele de viteză mai mici, creând un moment de lenență la pornirea de la oprire.[2] Deoarece curelele din acest CVT manipulează o bandă mai îngustă de rapoarte, unghiurile și sarcinile curelei pot fi reduse, crescând vitezele de schimbare și oferind o îmbunătățire pretinsă de 6% a eficienței combustibilului.[3] Productia a inceput in octombrie 2018.

Aplicatii:

Toyota Yaris (XP210) și Yaris Cross (2020-prezent)
Toyota Corolla/Auris/Allion/Levin GT (E210) – 2.0L (2018-prezent)
Toyota Camry (XV70) – 2.0L (2019-prezent)
Toyota Avalon (XX50) – 2.0L (2019-prezent)
Toyota Corolla Cross - 2.0L (2021-prezent)
Toyota Innova/Kijang Innova Zenix (2022-prezent)
Toyota RAV4 (XA50)/Wildlander – 2.0L (2018-prezent)
Toyota Harrier (XU80) - 2.0L (2021-prezent)
Lexus ES 200 (2020-prezent)
Lexus UX 200 (2018-prezent)
Toyota Noah/ Voxy (R90) - 2.0L (2022-prezent)[4]
Toyota Sienta (XP210) - 1.5L (2022-prezent)[5]
transmisie K210 (2002)
Acestea ating atât o eficiență ridicată a consumului de combustibil, cât și performanțe ridicate ale grupului de propulsie prin reducerea dimensiunilor și greutății și sunt perfect potrivite pentru vehiculele din clasa de 1,5 până la 1,8 litri. Producția a început în decembrie 2002. Mai târziu, în februarie 2003, Toyota a realizat îmbunătățiri ale eficienței consumului de combustibil prin sistemul său inteligent de oprire la ralanti, dezvoltat prin adăugarea unei pompe electronice de ulei la CVT de tip curea K210, asigurând o performanță excelentă la pornire în timpul repornirii motorului și producând o eficiență a combustibilului de vârf.

Aplicatii:

Toyota Vitz
Toyota Racis

Seria K310/K311/K312/K313 (2006)
Acestea ating atât o eficiență ridicată a consumului de combustibil, cât și performanțe ridicate ale grupului de propulsie prin reducerea dimensiunilor și greutății și sunt potrivite pentru vehiculele din clasa de 1,5 până la 1,8 litri. Productia a inceput in septembrie 2006.

Aplicatii curente:

Toyota Corolla (K311), Altis – 1.8L (2010-prezent)
Toyota Corolla Cross (K311) – 1.8L (2020-prezent)
Toyota C-HR (K312) – 1.2L (2017-prezent)
Toyota Vios (K312) – 1.5L (2016-prezent)
Toyota Yaris (K312) – 1.5L (2016-prezent)
Toyota Sienta (K313) - 1.5L (2015-prezent)
Aplicații anterioare:

Toyota Auris, Corolla, Rumion – 1.5/1.8L (2006-2011)
Toyota Allion, Premium – 1.5/1.8L, IST 1.5L (2007-2011)
Toyota Avensis – 1.8/2.0L (2008-2011)
Toyota Isis, Verso (K311), Wish – 1.8L (2009-2011)
Toyota Probox, Succeed – 1.5L (2010-2011)
Toyota Corolla Axio 1.5L NZE141 (K310)
Toyota Corolla Axio 1.8L ZRE142 (K311)

Rev. O/D scăzut
2.386 0.411 2.505
Drive final:

5.698:1 (atunci când este montat pe 1.5L Allion & Premio 1NZ-FE și 1.8L Corolla 2ZR-FE)
5.356:1 (când este montat pe Allion 1.8L și Premio 2ZR-FE)
Seria K410/K411/K41 (2004)
K410
Obține atât o eficiență ridicată a consumului de combustibil, cât și o performanță ridicată a grupului de propulsie prin reducerea dimensiunilor și greutății. Proiectat pentru vehicule cu cilindree ale motorului între 1 și 1,3 litri. Productia a inceput in decembrie 2004.

Aplicatii:

Toyota Belta
Toyota Vitz
Alte câteva modele
Rev. O/D scăzut
2,4 0,43 2,505
Drive final:

5.833:1 (când este montat pe 1L 1KR-FE)
5,08:1 (când este montat pe 1,3L 1NR-FE)
K41A
O versiune a transmisiei K410 cu diferențial deplasat înainte pentru a maximiza spațiul Toyota iQ, o mașină compactă de oraș care a fost proiectată pentru a maximiza spațiul pentru pasageri, minimizând în același timp lungimea exterioară. Productia a inceput in octombrie 2008.

Aplicatii:

Toyota iQ
K41B
Creat prin creșterea capacității K41A CVT, pentru motoarele de 1,3 litri. Productia a inceput in aprilie 2009.

Aplicatii:

Toyota iQ
K411
Bazat pe K410 și adoptând un flex-st

 

Tipuri de autovehicule compatibile cu Schimb ulei cutie CVT Hybrid HSD Toyota:

  • Harrier Hybrid, Kluger Hybrid, și Lexus RX
  • Bazat pe P311 - Nissan Altima Hybrid
  • Lexus RX450h - bazat pe P310
  • Camry Hybrid, Lexus NX300h, Rav4 Hybrid (bazat pe P311)
  • Prius Alpha, Prius V, Prius 3rd generation și Lexus CT200H
  • Corolla Hybrid, Yaris Hybrid, Prius C (bazat pe P110)
  • 4th generation Prius (2017-)
  • Camry Hybrid (2018-), RAV4 Hybrid (2019-), Avalon Hybrid (2019-), Lexus ES300h (2019-), Harrier / Venza Hybrid (2021-)
  • Highlander Hybrid (2020-), Sienna Hybrid (2021-), RAV4 Prime (2021-)
  • Yaris Hybrid (2020-)
 

Produse folosite pentru Schimb ulei cutie CVT Hybrid HSD Toyota:

  • Ulei Ravenol ATF T-WS Lifetime
  • Manoperă
 

Caracteristici ulei Ravenol ATF T-WS Lifetime:

RAVENOL ATF T-WS Lifetime oferă următoarele avantaje pentru Schimb ulei cutie CVT Hybrid HSD Toyota:

  • Rezistență fenomenală la defecțiunea lubrifiantului în condiții de operare grea
  • Durabilitate extinsă a uleiului, prelungind durabilitatea transmisiei și oferind intervale mai mari de schimbare
  • Rezistență excelentă la oxidare și stabilitate termică
  • Protecție superioară la coroziune și rezistență la spumare, asigurând o operare lină
  • Comportament excelent de curgere la temperaturi scăzute
  • Performanță constantă de comutare și caracteristici de frecare optimizate
  • Prevenirea șlefuirii cuplajului, oferind o operare lină la temperaturi scăzute
  • Stabilitate îmbunătățită la forfecare
 

RevizieCutie.ro, service autorizat RAR, oferă servicii profesionale de mecanică, diagnoză auto, întreținere auto și schimb de ulei pentru orice tip de cutie viteze automată sau manuală. Asigurăm cele mai înalte standarde de calitate și profesionalism pentru Schimb ulei cutie Toyota K CVT transmission

 
Informatii conformitate produs

Modele Compatibile: Tipuri cutie viteze: K110/K111/K112 series (2000) K110 K111 K112 K114 K120

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 09:00-18:00 de Luni-Vineri

0744.422.245 0758.048.860 sales@RevizieCutie.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!