Pachet include 10 litri ulei Ravenol ATF Dexron VI si manopera.
Schimbul de ulei pentru cutia de viteze se executa cu aparat special complet automatizat de ultima generatie.
Operatiunile desfasurate :
• Filtrarea uleiului.
• Curatarea interiorului cutiei de viteza cu presiune de ulei
• Schimbarea filtrul de ulei si baia in functie de modelul de cutie.
• Schimbarea sub presiune a intregii cantitati de ulei din cutie, radiator ulei, conducte si convertizor
• Stabilirea dinamica a nivelului de ulei optim in cutia de viteze.
• Raport final cu cantitatea de ulei folosita
Tipuri cutie viteze:
6T40 6T45 6T5
Tipuri auto:
2008 Chevrolet Cruze/Daewoo Lacetti Premiere/Holden Cruze
2008 Chevrolet Malibu
2008 Daewoo Tosca/Chevrolet Epica/Chevrolet Tosca/Holden Epica
2008 Buick LaCrosse (China)
2009 Saturn Aura/ Pontiac G6(4-cylinder only)
2010 Chevrolet Equinox
2010-2016 GMC Terrain (LAF, LEA I4 only)
2010 Opel Astra/Vauxhall Astra
2010 Buick Regal[3]
2011 Chevrolet Aveo
2012 Buick LaCrosse (USA) with eAssist[4]
2012 Chevrolet Sonic
2013 Chevrolet Trax (Korea)
2014 Chevrolet Onix (Brazil)
2014 Chevrolet Malibu (USA)
2013 Buick Encore (U.S.)
2013 Chevrolet Captiva Sport (U.S.)
Produse folosite:
• Ulei Ravenol Dexron VI
• Manopera
Caracteristici
RAVENOL Dexron VI Ofera:
Rezistență fenomenală a defecțiunii lubrifiantului în condiții de operare grea
o durabilitate mai lungă a uleiului
Prelungirea durabilității transmisiei
Oferă intervale mai mari de schimbare rezistență fenomenală a nămolului și acumulării de depozit
mult mai bună rezistență la oxidare și stabilitate termică decât DEXRON III (H) ATF
O protecție excelentă la coroziune
O rezistență de spumare mult mai bună pentru o operație de comutare lină
ca o coroziune mai mică a rulmenților, a mânecilor și a roților de transmisie
un comportament excelent de curgere la temperaturi scăzute
O performanță de comutare constantă, caracteristici de frecare optimizate
prevenirea șlefuirii cuplajului în ceea ce privește conversia rotativă a modulației
O durabilitate mai lungă a uleiului și a cuplajului, oferă o operație de comutare lină la temperaturi scăzute
Economie de combustibil mult mai bună și transfer de cuplu decât DEXRON III (H) ATF
O stabilitate îmbunătățită la forfecare
Scrie un review