Reconditionare convertizor cuplu Mercedes 5 trepte 5G tronic

Mercedes
5.249,00 Lei
Pachet reconditionare convertizor cuplu Mercedes 5 trepte 5G tronic
In stoc

Durata de livrare: 48h

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 3-2632-7243-4832-7180 Ai nevoie de ajutor? 0744.422.245 / 0758.048.860
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Pachet include reconditionarea integrala a convertizorului de cuplu, 10 litri ulei Mercedes, kit filtru , garnitura baie si manopera.

*Tariful pentru masinile 4 matic este de 5749 ron.


Reconditionarea converizorului de cuplu este posbilia doar prin demontarea cutie de viteze si implica inlocuirea uleiul din cutia de viteze si filtru hidraulic.


Operatiunile desfasurate :

• Demontare cutie viteze
• Demontare convertizor cuplu
• Reconditionare completa convertizor cuplu
• Montarea convertizor cuplu si cutie de viteze
• Demontare baie ulei cutie viteze si inlocuirea filtrului hidraulic
• Schimbarea sub presiune a intregii cantitati de ulei din cutie, radiator ulei, conducte 
• Spalare dinamica a cutiei cu aparat ATF de ultima generatie
• Stabilirea dinamica a nivelului de ulei optim in cutia de viteze
• Raport final cu cantitatea de ulei folosita
• Diagnoza si resetarea valorilor de lucru ale convertizorului de cuplu
• Test de drum si verificarea parametrilor de functionare in timp real ale cutiei de viteze


Tipurile de cutii :

5G Tronic

Tipuri de auto:

Mercedes S-Class
· 1996–1998 Mercedes-Benz W140
· 1999–2005 Mercedes-Benz W220
· 2006–2013 Mercedes-Benz W221 (V12 models only)
Mercedes CL
· 1996–1998 Mercedes-Benz C140
· 2000–2006 Mercedes-Benz C215
· 2007–2014 Mercedes-Benz C216 (V12 Models only)
Mercedes E-Class
· 1996–2002 Mercedes-Benz W210 (all models except some early 1996 cars)
· 2002–2005 Mercedes-Benz W211 (all models except 2004-2005 E500)
· 2006–2009 Mercedes-Benz W211 (4-cyl and 4-matic only)
· 2009–2011 Mercedes-Benz W212 (4-cyl models only)
Mercedes C-Class
· 1997–2000 Mercedes-Benz W202
· 2001–2005 Mercedes-Benz W203 (all models)
· 2006–2007 Mercedes-Benz W203 (4-cyl and 4-matic models only)
· 2007–2011 Mercedes-Benz W204 (4-cyl models only)
Mercedes CLK
· 1998–2002 Mercedes-Benz W208
· 2003–2005 Mercedes-Benz W209 (all models except 2005 CLK 500)
· 2006–2009 Mercedes-Benz W209 (4-cyl and CLK 55AMG only)
Mercedes ML
· 1998-2005 Mercedes-Benz W163
Mercedes G-wagon
· 1996–2006 Mercedes-Benz W463 (all models)
· 2007–2012 Mercedes-Benz W463 (G55 AMG only)
Mercedes SLK
· 1997-2003 Mercedes-Benz R170
· 2004-2010 Mercedes-Benz R171 (4-cyl models only)
Mercedes SL
· 1997-2001 Mercedes-Benz R129
· 2001–2004 Mercedes-Benz R230 (all models)
· 2005–2006 Mercedes-Benz R230 (all models except SL500)
· 2007–2011 Mercedes-Benz R230 (SL 55AMG and V12 models only)
· Mercedes SLR
· 2005-2009 Mercedes-Benz W199


Produse folosite:

• Set reparatie convertizor de cuplu
• Kit filtru hidraulic cu garnitura baie
• Ulei Mercedes 10 litri
• Manopera

 

Probleme ale convertizorului de cuplu


Convertoarele de cuplu pot fi găsite în aproape toate mașinile de transmisie automată mai vechi și, de asemenea, într-o mulțime de mașini moderne. Acesta este probabil și unul dintre motivele pentru care ați auzit despre atât de multe probleme legate de convertoare de cuplu.

În acest articol, veți găsi probabil toate informațiile de care aveți nevoie despre convertizorul de cuplu. Veți găsi informații despre modul în care funcționează, simptomele și cauzele cele mai frecvente și modul de testare a convertizorului de cuplu. Dacă nu vă găsiți întrebarea, faceți doar un comentariu în partea de jos a articolului.
Simptomele convertizorului de cuplu:
Există mai multe simptome ciudate care pot apărea atunci când este vorba de un convertizorul de cuplu defect. Iată o listă cu cele mai frecvente și mai vizibile simptome pe care le puteți avea în mașina dvs.

1. Alunecare de transmisie

Un simptom foarte frecvent când vine vorba de un convertizor de cuplu defect este că transmisia alunecă atunci când accelerezi. Puteți simți acest lucru atunci când motorul revine mult pe tracțiunea de viteze, în timp ce mașina nu accelerează față de RPM din motor. Daca alunecarea este mica trebuie să ai un pic simt al masini dezvoltat pentru a recunoaște alunecările.

2. Relanti instabil
Relanti instabil este un alt simptom comun. Dacă simțiți că relantiul dvs. este cam săritor și uneori prea scăzut și alteori prea mare, poate fi o problemă cu convertizorul de cuplu. Dacă convertizorul de cuplu este defect, puteți obține o mulțime de presiuni diferite în interiorul acestuia, ceea ce va provoca relanti instabil.

3. Accelerare aspră
Accelerația aspră este, de asemenea, un simptom cunoscut atunci când vine vorba de convertoare de cuplu defecte. Acest lucru poate fi cauzat atât de vârfuri diferite de presiune în convertizorul de cuplu, fie de faptul că alunecă așa cum s-a discutat anterior. Dacă simțiți că aveți o accelerație aspră, verificați contorul rpm pentru a vedea dacă sare un pic pe accelerație. Dacă acesta este cazul, este probabil un convertizor de cuplu defect.

4. Mașina nu se va mișca în tracțiune sau înapoi
În cazul în care mașina dvs. nu se mișcă deloc în tracțiune sau în trecere înapoi, este posibil să existe un convertizor de cuplu complet defect. Cu toate acestea, o mașină care nu se mișcă în viteză poate fi cauzată de o mulțime de lucruri diferite și ar trebui să fie diagnosticată corect înainte de a o înlocui.

5. Supraîncălzirea transmisiei

Când convertizorul de cuplu alunecă în timp ce conduci, poate provoca o încălzire inutilă a fluidului de transmisie, care poate chiar să se încălzească pana la punctul de fierbere. Un convertizor de cuplu ce aluneca va uzura transmisia foarte rapid. În unele cazuri, aveți senzori de temperatură care vor aprinde intermitentul luminii unității de control a transmisiei pe tabloul de bord, ceea ce este un indicator care alunecă convertizorul de cuplu.

6. Zgomote de la transmisie
Ascultați atât pe ralanti cât și în timp ce accelerați dacă puteți simți sau auzi zgomote ciudate din convertizorul de cuplu. Ascultați în mijlocul mașinii sub pârtie, dacă puteți auzi clonuri sau alte zgomote ciudate. Dacă auziți zgomote, ridicați mașina și vedeți dacă ar putea exista și alte lucruri care provoacă zgomotele înainte de a înlocui convertizorul de cuplu de transmisie.

Care este funcția convertizorului de cuplu?
Convertizor de cuplu Convertizorul de cuplu este unitatea care transferă forța de la motor la angrenajele de transmisie într-un mod lin. Pe scurt, convertizorul de cuplu este umplut cu fluid de transmisie și are un „ventilator” sau o unitate ca o turbină în interiorul acestuia. Cu cât rotirea este mai mare, cu atât va crește presiunea mai mare în interiorul unității și cu atât mai multă forță din motor va fi transferată la transmisie. De exemplu, dacă vă luați doi fani unul împotriva celuilalt și porniți unul dintre fani, celălalt fan va începe să se rotească, dar nu direct cu viteza pe care o are celălalt fan. Acesta este exact modul în care funcționează un convertizor de cuplu.


După cum probabil vă dați seama, din această cauză veți obține un transfer de putere foarte lin între motor și roți. Cu toate acestea, există și unele aspecte negative în acest sens. Datorită conexiunii directe între motor și transmisie, pierdeți puteri din motor și motorul va deveni mai puțin eficient.

Acesta este adesea motivul pentru care transmisiile mai vechi au un consum mai mare de combustibil decât o mașină cu cutie de viteze manuală. Pentru a preveni această problemă, transmisiile automate mai noi utilizează o cutie de viteze manuală tradițională cu un ambreiaj umed sau uscat și permit un robot care controlează schimbările de viteze și ambreiajul pentru tine. Acestea se numesc transmisii DSG și sunt mult mai eficiente decât transmisiile automate tradiționale.
 
 


 

Modele Compatibile: Tipurile de cutii : 5G Tronic Tipuri de auto: Mercedes S-Class · 1996–1998 Mercedes-Benz W140 · 1999–2005 Mercedes-Benz W220 · 2006–2013 Mercedes-Benz W221 (V12 models only) Mercedes CL · 1996–1998 Mercedes-Benz C140 · 2000–2006 Mercedes-Benz C215 · 2007–2014 Mercedes-Benz C216 (V12 Models only) Mercedes E-Class · 1996–2002 Mercedes-Benz W210 (all models except some early 1996 cars) · 2002–2005 Mercedes-Benz W211 (all models except 2004-2005 E500) · 2006–2009 Mercedes-Benz W211 (4-cyl and 4-matic only) · 2009–2011 Mercedes-Benz W212 (4-cyl models only) Mercedes C-Class · 1997–2000 Mercedes-Benz W202 · 2001–2005 Mercedes-Benz W203 (all models) · 2006–2007 Mercedes-Benz W203 (4-cyl and 4-matic models only) · 2007–2011 Mercedes-Benz W204 (4-cyl models only) Mercedes CLK · 1998–2002 Mercedes-Benz W208 · 2003–2005 Mercedes-Benz W209 (all models except 2005 CLK 500) · 2006–2009 Mercedes-Benz W209 (4-cyl and CLK 55AMG only) Mercedes ML · 1998-2005 Mercedes-Benz W163 Mercedes G-wagon · 1996–2006 Mercedes-Benz W463 (all models) · 2007–2012 Mercedes-Benz W463 (G55 AMG only) Mercedes SLK · 1997-2003 Mercedes-Benz R170 · 2004-2010 Mercedes-Benz R171 (4-cyl models only) Mercedes SL · 1997-2001 Mercedes-Benz R129 · 2001–2004 Mercedes-Benz R230 (all models) · 2005–2006 Mercedes-Benz R230 (all models except SL500) · 2007–2011 Mercedes-Benz R230 (SL 55AMG and V12 models only) · Mercedes SLR · 2005-2009 Mercedes-Benz W199

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 09:00-18:00 de Luni-Vineri

0744.422.245 0758.048.860 sales@RevizieCutie.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!