Pachet include reconditionarea integrala a convertizorului de cuplu si revizia cutiei de viteze cu 11 litri ulei Ravenol, kit filtru hidraulic , garnitura baie si manopera.
Reconditionarea converizorului de cuplu este posbilia doar prin demontarea cutie de viteze si implica inlocuirea uleiul din cutia de viteze si filtru hidraulic.
Operatiunile desfasurate :
• Demontare cutie viteze
• Demontare convertizor cuplu
• Reconditionare completa convertizor cuplu
• Montarea convertizor cuplu si cutie de viteze
• Demontare baie ulei cutie viteze si inlocuirea filtrului hidraulic
• Schimbarea sub presiune a intregii cantitati de ulei din cutie, radiator ulei, conducte
• Spalare dinamica a cutiei cu aparat ATF de ultima generatie
• Stabilirea dinamica a nivelului de ulei optim in cutia de viteze
• Raport final cu cantitatea de ulei folosita
• Diagnoza si resetarea valorilor de lucru ale convertizorului de cuplu
• Test de drum si verificarea parametrilor de functionare in timp real ale cutiei de viteze
Tipurile de cutii :
0AT 6/1
Tipuri de auto:
Audi Q7 - 4L ( 2006-2015)
Produse folosite:
• Set reparatie convertizor de cuplu
• Kit filtru hidraulic
• Ulei Ravenol T-IV Fluid 11 litri
• Manopera
Probleme ale convertizorului de cuplu
Convertoarele de cuplu pot fi găsite în aproape toate mașinile de transmisie automată mai vechi și, de asemenea, într-o mulțime de mașini moderne. Acesta este probabil și unul dintre motivele pentru care ați auzit despre atât de multe probleme legate de convertoare de cuplu.
În acest articol, veți găsi probabil toate informațiile de care aveți nevoie despre convertizorul de cuplu. Veți găsi informații despre modul în care funcționează, simptomele și cauzele cele mai frecvente și modul de testare a convertizorului de cuplu. Dacă nu vă găsiți întrebarea, faceți doar un comentariu în partea de jos a articolului.
Simptomele convertizorului de cuplu:
Există mai multe simptome ciudate care pot apărea atunci când este vorba de un convertizorul de cuplu defect. Iată o listă cu cele mai frecvente și mai vizibile simptome pe care le puteți avea în mașina dvs.
1. Alunecare de transmisie
Un simptom foarte frecvent când vine vorba de un convertizor de cuplu defect este că transmisia alunecă atunci când accelerezi. Puteți simți acest lucru atunci când motorul revine mult pe tracțiunea de viteze, în timp ce mașina nu accelerează față de RPM din motor. Daca alunecarea este mica trebuie să ai un pic simt al masini dezvoltat pentru a recunoaște alunecările.
2. Relanti instabil
Relanti instabil este un alt simptom comun. Dacă simțiți că relantiul dvs. este cam săritor și uneori prea scăzut și alteori prea mare, poate fi o problemă cu convertizorul de cuplu. Dacă convertizorul de cuplu este defect, puteți obține o mulțime de presiuni diferite în interiorul acestuia, ceea ce va provoca relanti instabil.
3. Accelerare aspră
Accelerația aspră este, de asemenea, un simptom cunoscut atunci când vine vorba de convertoare de cuplu defecte. Acest lucru poate fi cauzat atât de vârfuri diferite de presiune în convertizorul de cuplu, fie de faptul că alunecă așa cum s-a discutat anterior. Dacă simțiți că aveți o accelerație aspră, verificați contorul rpm pentru a vedea dacă sare un pic pe accelerație. Dacă acesta este cazul, este probabil un convertizor de cuplu defect.
4. Mașina nu se va mișca în tracțiune sau înapoi
În cazul în care mașina dvs. nu se mișcă deloc în tracțiune sau în trecere înapoi, este posibil să existe un convertizor de cuplu complet defect. Cu toate acestea, o mașină care nu se mișcă în viteză poate fi cauzată de o mulțime de lucruri diferite și ar trebui să fie diagnosticată corect înainte de a o înlocui.
5. Supraîncălzirea transmisiei
Când convertizorul de cuplu alunecă în timp ce conduci, poate provoca o încălzire inutilă a fluidului de transmisie, care poate chiar să se încălzească pana la punctul de fierbere. Un convertizor de cuplu ce aluneca va uzura transmisia foarte rapid. În unele cazuri, aveți senzori de temperatură care vor aprinde intermitentul luminii unității de control a transmisiei pe tabloul de bord, ceea ce este un indicator care alunecă convertizorul de cuplu.
6. Zgomote de la transmisie
Ascultați atât pe ralanti cât și în timp ce accelerați dacă puteți simți sau auzi zgomote ciudate din convertizorul de cuplu. Ascultați în mijlocul mașinii sub pârtie, dacă puteți auzi clonuri sau alte zgomote ciudate. Dacă auziți zgomote, ridicați mașina și vedeți dacă ar putea exista și alte lucruri care provoacă zgomotele înainte de a înlocui convertizorul de cuplu de transmisie.
Care este funcția convertizorului de cuplu?
Convertizor de cuplu Convertizorul de cuplu este unitatea care transferă forța de la motor la angrenajele de transmisie într-un mod lin. Pe scurt, convertizorul de cuplu este umplut cu fluid de transmisie și are un „ventilator” sau o unitate ca o turbină în interiorul acestuia. Cu cât rotirea este mai mare, cu atât va crește presiunea mai mare în interiorul unității și cu atât mai multă forță din motor va fi transferată la transmisie. De exemplu, dacă vă luați doi fani unul împotriva celuilalt și porniți unul dintre fani, celălalt fan va începe să se rotească, dar nu direct cu viteza pe care o are celălalt fan. Acesta este exact modul în care funcționează un convertizor de cuplu.
După cum probabil vă dați seama, din această cauză veți obține un transfer de putere foarte lin între motor și roți. Cu toate acestea, există și unele aspecte negative în acest sens. Datorită conexiunii directe între motor și transmisie, pierdeți puteri din motor și motorul va deveni mai puțin eficient.
Acesta este adesea motivul pentru care transmisiile mai vechi au un consum mai mare de combustibil decât o mașină cu cutie de viteze manuală. Pentru a preveni această problemă, transmisiile automate mai noi utilizează o cutie de viteze manuală tradițională cu un ambreiaj umed sau uscat și permit un robot care controlează schimbările de viteze și ambreiajul pentru tine. Acestea se numesc transmisii DSG și sunt mult mai eficiente decât transmisiile automate tradiționale.
Scrie un review